banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

28-08-2009

Sprongen

beeld : Klaproos





ik woon
in
wachtkamers
van
dokters


door slaapkamerraam
zwaai ik    
naar   
zomerse stralen


mijn hart
huppelt
naar
de toekomst



Inge Deconinck

11 opmerkingen:

klaproos zei

ik wens voor jou dat je hartje mag blijven springen en dansen van vreugde,

dank je wel inge,
xxx

Nagolore zei

Weer 'n mooi gedicht en een passend beeld erbij!

Aukje zei

Compleet af!!!

veerle zei

Waar vindt ze die hartjes toch altijd? Mooie foto! En een passend en prachtig gedicht erbij.

GobboE zei

heel veel succes en hopelijk komt het uit

Marius zei

Treffend gezegd Inge. Leef met je mee opdat die toekomst je wonen zal zijn.

Ingelien zei

@ Klaproos
Bedankt voor je wens en tevens voor je prachtige foto die mijn woorden en gevoel illustreren...

@ Nagolore
Doet me goed dat je ervan houdt.
En het beeld: ik ben er zelf weg en vind het zeer passend dat schreef ik net aan de fotografe hier net boven: Klaproos.

@ Spontanity
Bedankt voor je leuke reactie!

@ Veerle
Ja gedicht en foto gaan hand in hand.
Klaproos neemt vaak foto's van hartjes in de natuur.
Haar foto's kan je bewonderen links bij de links van mijn blogpartners mocht je meer willen weten...

@ GobboE
Hartelijk dank voor je meeleven en je wens.

@ Marius
Een heel mooie wens die prachtig is geschreven waaraan ik niks kan toevoegen tenzij: een grote dank je.
Ik wens je hetzelfde toe.

pepperfly zei

Prachtig. De hoop...en het vertrouwen spatten er vanaf!

Ingelien zei

@ Pepperfly
Welkom op mijn blog en bedankt voor je leuke bemoedigende reactie!
Ik spring idd meer als tevoren!

rudy kaals zei

sehr schön!

Ingelien zei

@ Rudy Kaals
Welkom op mijn blog en bedankt voor je leuke reactie!