banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-08-2009

Zwijgzaam

beeld : Hans Baggen





hij
zwijgt
levenslang

zij
vertelt
haar woordenboek
van A tot Z


Inge Deconinck

7 opmerkingen:

Zizy-Marlene zei

Ik begijp dat HIJ zwijgt :-)

GobboE zei

klinkt als een ideale relatie :)

Rudi Van Damme zei

Typerend voor een gehuwd stel, zeker? ;-)

Een fijne dag gewenst, Inge!

Groetjes

Rudi

Mijnnikonenik zei

Hoe kan het ook anders dan dat hij moet zwijgen. Voor één keer kan ik er begrip voor opbrengen.

Daniel Struyf zei

De waarheid ligt net in het midden, bij de letter M: meer van hem, minder van haar.

Marius zei

Hij heeft hopelijk ook nog andere zintuigen.

Ingelien zei

@ Zizy-Marlene
Ik ook!

@ GobboE
Zeg wel!

@ Rudi
Zou kunnen : in een relatie heeft steeds iemand ergens de bovenhand.
Het kan de man of de vrouw zijn.
En dat wou ik idd meegeven.
Een beetje overdreven maar dat was voor de humor...
Ik wens je een leuk weekend waarbij je mag praten ;))

@ Mijnikonenik
Ik heb ook alle begrip: je zou voor minder zwijgen.
Ja zo als ik eerder schreef soms gaat het in bepaalde relaties er zo aan toe.
Het kon ook een vrouw geweest zijn.

@ Melancholia
Zeer goed gezien en verwoord Daniel!
Van allebei evenveel zo zou het moeten kunnen...maar dat blijkt moeilijk.

@ Marius
Ik hoop met je mee...