banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

20-10-2009

Drogen

beeld : peter de Jong




tranen
zwemmen in zee
vloeien mee
met
de vloed



drogen
op het strand



Inge Deconinck


12 opmerkingen:

veerle zei

Dit vind ik weer een héle mooie!

wim22 zei

in enkele woorden heb je heel wat gezegd. Mooi.

Euh, ik heet wel degelijk wim, mathieu is mijn zoon, op wie de mailbox geregistreerd staat, vandaar...

Wil/Zizy zei

Ahaaaa. Dat zijn al die kleine glinsteringen in het zand als de zon er op schijnt..Zal er vanaf nu, met andere heel gedachten naar kijken.

lonesome zorro zei

Meesterlijke eenvoud.

Ingelien zei

@ Veerle
Bedankt!

@ wim
Dat probeer ik heel vaak:
Kleine korte gedichtjes met weinig woorden maar waarin veel schuilt, ook kracht.
Lukt me niet altijd hoor;)

@ Wil/Zizy
Leuk hoe jij het ziet: boeiend.
Bedankt!

@ Gatto
I will visit your blog as soon as possible...

@ Lonesome Zorro
Leuk dat je er weer eens bent en dit met een hartverwarmende reactie: bedankt!

pepperfly zei

Alles gaat voorbij en/of speelt mee in wat voor kringloop dan ook... Mooi, hoor.

Ingelien zei

@ Peperfly
Bedankt voor je meevoelen, meevloeien in eb en vloed zoals het in het leven is.
Mooi gezegd : het is idd een kringloop.

Marie zei

l'image est très belle.

Ingelien zei

@ Marie
Oui la photo est vraiment super!

Aukje zei

De illustratie met de tekst, geweldig bij elkaar gezocht.

Ingelien zei

@ Spontanity
Da's waar maar ik heb het geluk te kunnen samenwerken met een handvol fotografen en kunstenaars.
Ik mag plukken uit hun werk .
En dan is het mijn beurt om net dat juiste beeld te zoeken: soms zoek ik uren en is het een hele klus -die ik graag doe- en soms zie ik het direct zoals hier.
Ik voelde dat ze samen hoorden.
En dat vindt jij ook dus ben ik tevreden!

Filip zei

Ik voel dat (voorlopig?!) enkel vloed in mijn ogen woont.
Drogen bij andere mensen, drogen gaat traag...
Ik zal eb uitnodigen.

Inge, je teksten liggen zonnend op het strand.