banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

28-01-2010

Blauwe bladen

beeld : Marie Hacene



een dag wordt wakker
met
liefdevolle
 bladzijden


bladzijden
met nog natte
woorden


woorden
met aan elke vinger
letters
om af te likken


met de inkt van
jouw pen
drijf ik mee


we stromen
 een blauwe dag 
lang



Inge Deconinck

10 opmerkingen:

fotorantje zei

op deze gedichtendag
zit ik met een lach
voor deze mooie woorden
met gouden boorden

hihi t moest rijmen hé
heel mooi Inge!

veerle zei

Dat kan dan niet anders dan een dag vol inspiratie zijn. Mooi.

klaproos zei

dat is vast een mooie dag geweest inge:-)

ria39 zei

heb jij genoten?

ik in ieder geval
van dit mooie
kleurrijke gedicht,


fijn weekend,
ria

lonesome zorro zei

Ik drijf ook een eindje mee...

willy zei

een prachtig gedicht..

wim22 zei

Wat er hier uit jouw pen vloeit,
is zo mooi als een hemelsblauwe dag!
Een juweeltje!

Ingelien zei

@ Danique
Leuk dat je op "gedichtendag"
genoot van mijn gedicht !

@ Ank
Leuke aanvulling Ank!

@ Fotorantje
Ik glimlach bij jouw leuk rijmpje!
Bedankt!

@ Veerle
Uiteraard ;)

@ Klaproos
Dat was het!

@ Ria 39
Leuk dat je genoot van mijn dicht op "gedichtendag". Bedankt voor je reactie (ook kleurrijk).

@ Willy
Dank je voor je reactie en ook om steeds weer op visite te komen !

@ Lonesome Zorro
Leuk dat je meedrijft op het ritme van mijn woorden...

@ Wim22
Waw wat een woordenvloed.
Je maakt me stil en tegelijk zéér gelukkig!

Marie zei

merci Inge !

Ingelien zei

@ marie
Merci por ta réaction en ta belle photo!