banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

16-01-2010

Roerloos

beeld : Bart Huyghe


je zit roerloos
op de bank
 staart
naar de vijver




het lis
wiegt je gedachten
een stilleven komt
in beweging




je lanceert je

met verrassende passen
dans je  jouw   ziel bloot


ik hou je beweging
vast
op foto




Inge Deconinck

9 opmerkingen:

klaproos zei

:-)

prachtig inge.

ank zei

beweging vasthouden op een foto
in deze,

iets vasthouden in je hart
is nog zoveel mooier

Liefs

willy zei

prachtige combinatie van woord en beeld

fotorantje zei

gedachten wiegen, om bij te gaan zweven, mooi

ria39 zei

schitterend,

goede nacht,
ria

Ingelien zei

@ Klaproos
Bedankt!

@ Ank
Ja iets vast houden in je hart is inderdaad een nog mooier beeld maar dat paste hier niet echt.
Ik wou een beweging vast leggen op foto.

@ Willy
Bedankt voor je leuke reactie : ook hier gaan woord en beeld samen. Ik zoek soms uren tot het klopt...dan heb je een beter resultaat he!

@ Fotorantje
Leuk dat ik je even deed zweven.
Een mens heeft daar deugd van.

@ Ria 39
Leuk dat je ervan genoot!

Wouter zei

Fraai gedicht Inge, de bundel komt eraan!

Anoniem zei

ahah, perfecte timing!

Ingelien zei

@ Wouter
Al ontvangen maar nog geen tijd gehad om te lezen.
Ik laat je wat weten!
Bedankt dat je mijn gedicht "fraai vond.Is een mooi woord.

@ Marieke Penne
Welkom op mijn blog, vooral met zo'n veelzeggende reactie!