banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



26-10-10

In het bos....

beeld : Martien Vlieghe
middenin het bos
bouw ik  
een huis om me heen


een huis
met een rond raam
voor
mijn blik op de wereld



een huis met

de deur op een kier voor

herinneringen en verrassingen
en vooral gezellig bezoek


en huis met in de voortuin een bank
voor babbels


en binnenin 
 fantasierijke stoelen 
met ontmoetende woorden




 een geleefde keukentafel
waaraan verhalen kleven
vol nostalgische geuren







een slaapkamer
met

een hemelbed

met minnend linnen

en

zoenende hoofdkussens


en slaapkamer met een dakraam 
met zicht op eb en vloed van de maan








ik bouw een houten huis om U  tegen te zeggen
kom binnen

de deur staat steeds op een
kier!

wat drink je?

 vrolijke wijn of troostende koffie?


welkom!



Inge Deconinck  

3 opmerkingen:

fotorantje zei

wat mooi
ik kom graag beide drinken in jou gastvrij huisje in het bos

Marius zei

Ronduit helemaal prachtig!!

marije zei

wow! een gedicht met een gouden randje : heel erg mooi !