banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



27-07-11

Romantische roman

beeld: Lea Sanders
 ik schenk je  een magische  doos

met daarin een aimabel   boek


het voorwoord
schreven we
 in onze prille jeugdliefde:
pagina's opgetelde jaren


het jawoord een tel later


veel hoofdstukken volgden


het hoofdstuk

van het koningsgeluk:

een zoon en en dochter
was meer dan fascinerend en is dat nog steeds





we voegden dan ook een hoofdstuk toe: drie kleinzonen






aan het slot zijn    we- gelukkig nog niet-

we schrijven samen  nog pagina's

liefdevolle jaren





Inge Deconinck

2 opmerkingen:

Julia zei

Ik geniet hier Inge !

Ingelien zei

vind ik leuk julia!!!!