banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



18-09-11

Overhoop

beeld: Susan Tuttle
het moment waarop ik wist wat de dokter zou zeggen wat me  overkomen was
voorvoelde  reeds   dat   ik hing tussen leven en dood



was ik ontzettend bang en   rilde van kou en angst



hartverwarmend was dat mijn   geliefden
rond mijn bed stonden :

 mijn man , mijn zoon en mijn  dochter






door hun aanwezigheid werd ik "zen"toen ik het verdict kreeg



maar   heel eerlijk

een tel nadien weer doodsbang


maar met mijn gedachten bij mijn geliefde familie sliep ik volkomen rustig in



Inge Deconinck

2 opmerkingen:

Peterdw. zei

Voel
met je mee

hou
mijn vingers gekruist

heb
een kaarsje aangestoken

hoop
dat het je helpt

weet
dat ik van je hou

Groet
je man, je zoon en je dochter

Ingelien zei

lief Peter, bedankt ben intussen wat beter