banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



04-12-11

Met gesloten ogen


beeld: Joke Devlieger



luisteren gaat veel beter met mijn   ogen dicht
vandaar

zingen ook
de feeling is warmer en dieper



ik mis dit  behoorlijk
ook dit is gestolen   door een   medische blunder






zingen ontroert me soms zo heftig-het was mijn tweede passie- dat ik ween van de sombere leemte...
gelukkig zijn er die blijven zingen voor mij:


puur toonkunstig genoegen...



Inge Deconinck



Geen opmerkingen: