banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



10-12-11

Help (voor mij en mijn lieve nicht)

beeld: Marije Hendrikx
Mijn moed is weg mijn moed is weg
mijn lijf isverschrikkelijk ziek 
 het voelt  aan    alsof ik van top tot teen met touwen ben vastgebonden


















ik zit overal vastgeklemd


ergens  op een kille stoel
helemaal verlaten



en feitelijk wil ik gewoonweg



vlot bewegen




























ik leef    achter tralies 

want ik ben gekooid door mijn lijf dat


niet meer beweegt zoals ik het luidop   mijmer






help!


Ik wil uit mijn zieke lijf springen   en  weer volop leven


Inge Deconinck



Mijn lijf is zo ziek



Dat het voelt aanvoelt alsof ik van top tot teen met touwen ben vastgebonden


van top tot teen


ik zit overal vast
op een kille stoel



en feitelijk wil ik gewoonweg bewegen





ik voel me in een leven    achter tralies


want ik ben gekooid door mijn lijf dat niet meer beweegt zoals


ik het luidop   mijmer

help!




 





Mijn moed is weg


Mijn lijf is zo ziek



Dat het voelt aanvoelt alsof ik van top tot teen met touwen ben vastgebonden


Op een kille stoel

ik voel me in een leven    achter tralies want ik ben gekooid door mijn lijf dat niet meer beweegt zoals ik het luidop mijmer

help!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is erg laat. Ik kon niet slapen en ben terug opgestaan en toevallig hier verzeild ... en dan lees ik dit ...

Sterkte!


Uvi

Ingelien zei

à uvi: bedankt! inge