banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



09-12-11

Kunstroute (van Inge voor Inge)

beeld: Argiris Zafeiridis
onverwacht en stil kwam ze in mijn leven:een andere Inge

neen   ik ben niet schizofreen geworden



door de kunstroute  kwam ze in mijn leven
ze is    artistiek met pen en verf
beiden raakten me
Ik ontmoette haar nog nooit
Maar haar foto    sprak me aan in boeiende boekdelen


Het contact groeide uit tot een warme   vriendschap verbonden door allerlei soorten koorden en


akkoorden



en een artistieke samenwerking  waarvan ik dagelijks  snoep

bovendien verwent ze me omdat ik ziek ben




jawel verwent ze me met aaiende woorden
kunstzinnige kaarten


 brandt kaarsen voor mijn genezing







het totaalpakket        van haar   dat in mijn wereld fladdert   toucheert me


Inge Deconinck








3 opmerkingen:

Inge zei

Ach wat ontroer je me daarmee...
Innig dank, Inge

Ingelien zei

à Inge: je verdient dit gedicht ten volle!

T` zei

Hoe lief :) Je ontmoet mensen voor 'n reden he :) Fijn weekend.