banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



03-02-12

Dynamiek

beeld: Susan Tuttle

als ik    val
kruip ik dadelijk weer recht


raap mijn moed bijeen en      strijd weer verder


soms begrijp ik niet waar ik al      die kracht steeds opnieuw  vandaan haal


Ik wist niet  dat ik zoveel draagkracht had en bovendien een      flinke voorraad   energie


waaruit ik waar ik soms wat grijp  als ik weer een          onverwachte berg moet verzetten




eerlijk ik sta versteld van mijn eigen gaven     op dat vlak   en
ontdek ze nu   pas :


een goede dosis   energie

      heel wat    leeuwenmoed 

onuitputtelijke vechtkracht




opgewekt dat ik    dat alles heb
geweldig is dat


In deze periode van mijn leven komen ze excellent van pas



want met deze ingrediënten

kan ik   comfortabeler   stap na stap verder  


 mijn genezing in zicht
wat telt voor een kleurrijke toekomst




Inge Deconinck

2 opmerkingen:

Harry C.A.Daudt zei

Inge, moed bijeen blijven rapen!

Ingelien zei

BLIJF IK DOEN HARRY8!!! DANK VOOR JE STEUN!