banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



12-02-12

Fonkelende toekomst

beeld: Julia van der Werf
wil weer stralen in mijn kleren en


 in mijn gezicht

Ik droom   van

sprankelende kleren en    een expressief gezicht






ik oefen  elke dag

en oefening baart kunst




het hoeft geen kunst te zijn als mijn droom maar in vervulling gaat





Ik mijn drooom: een sprong maken naar   een fonkelende toekomstmet





expressieve kleren en
bovendien een expressief gezicht



Inge Deconinck


Geen opmerkingen: