banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



12-02-12

Verdwaalde ziel

beeld: Carla Broekhuizen

Mijn ziel verdwaalt
Omdat ze haar lichaam van vroeger niet meer vindt    noch herkent
Ze is radeloos




want het lichaam waarin           ze nu moet vertoeven is stuk en


daardoor     somber en afgemat    van revalideren

Mijn ziel is op dool want ze   mist   de goede tijden




ze hunkert tot het zieke lijf waarin ze nu leeft  zoveel mogelijk hersteld is van de opgelopen schade





Dan pas zal ze rust vinden en huppelen door heel mijn lijf




Inge Deconinck

2 opmerkingen:

marije zei

lieve Inge; jij zit er toch duidelijk nog in, in dat lichaam. Mooi weer.

Ingelien zei

à marije: gelukkig wwel;)



dank voor je deugddoende reactie!