banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



16-06-12

Liegende ogen

beeld: Ria willems


Op straat krijg ik stress

net als   een verkeersinfarct



neen


ik heb geen onveiligheidsgevoel uit de kranten


ik worstel   met    een   ander onveiligheidsgevoel:
mijn ogen liegen tegen me wat ze zien
zo wandel ik soms bijna onder een auto

Mijn angst is  echt

ik ontwaak uit mijn vrees
moet het verkeer gewoon  
met   andere ogen    bekijken



vermits ik nog lang onder de zon wil leven

Inge Deconinck

Geen opmerkingen: