banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



10-06-12

Vaderdag (Remember)

beeld: Lea Sander
 

Ik gaf ‘m een cadeau en een creatieve kaart
met een mooie tekst



en    één zin die ikzelf verzon

 
 kaart  op de kast
mijn zin woont in zijn hart 

 mijn ziel wipte op van vreugde toen ik hem zag stralen





Ik schreef één zin en die was raak:



we vergeten allebei veel

 
maar elkaar vergeten we gelukkig niet!




en dat zullen we allebei onthouden ons leven lang




Inge Deconinck

4 opmerkingen:

fotorantje zei

wat treffend
en zo belangrijk, elkaar niet vergeten

A van de Aa zei

Vaderdag in Belgie, volgende week in NL.
Met deze zeg je weer op een zeer mooie manier dat wat op vaderdag gezegd dient te worden.

yvonne zei

vaderdag, moederdag, zolang het nog kan. mijn ouders leven bij de dag, moeder dementerend, vader met de dag vermoeider.
zondag maar weer lekker verwennen, die oudjes.
je hebt het zo mooi gezegd: elkaar niet vergeten.

Ingelien zei

à fotorantje: mijn vader wordt dement vandaar dat we allebei vergeten maar die ene zin trof 'm diep




à anonieme A: mijn vader wordt dement, vandar de woordspeling.bedankt voor je comment
à yvonne;: mijn vader wordt ook dement, vandaar dat vergeten en ik vergeet wegens en zwaar herseninfarct