banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



21-08-12

A la santé

beeld: Marc Lemaitre



terrasjes knipogen opnieuw




wij antwoorden met klinkende glazen



drinken a la santé en op geluk 




Inge Deconinck

5 opmerkingen:

fotorantje zei

prachtig Inge!

A van de Aa zei

De pen is weer terug ;-)
Top. Bundel ?

christiene zei

Een mooie dicht tekst Ingelien
ik wens jou met jou eigen dicht woorden veel geluk.
ook een mooie afbeelding.
Lieve groetjes
Christiene.

Ingelien zei

à fotorantje: zo'n reactie, wat een eer!
àAA: jawel ik ben terug en de pen ook!ik noteer je tip voor de bundel!



à Benny: welkom nieuwe fan!!!



à christiene: bedankt voor je wensen en idd mooie foto: een samenwerking mert manlief!

Ingelien zei

à Benny: hoe kan ik jou bereiken? heb je ook een blog of site?