banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



27-08-12

Verbinden

beeld:Julia van Werf


woorden vechten
op   de brandstapel tot as
Ik treur met lege handen
en spoor   warme   woorden op   die raken
harten weer verbonden

5 opmerkingen:

marije zei

Je lege handen schrijven volle rijke mooie zinnen .

A van de Aa zei

Je vecht met woorden, maar woorden moeten niet vechten. Woorden kunnen niet vechten.

Ingelien zei

Marije: dank voor je lieve comment!



àAA: woorden kunnen wel vechten vb. in een ruzie!

en neen ik vecht niet met woorden; dat staat er niet...

christiene zei

Jij staat nooit met niks in je handen ze schrijven toch jou gedichten.
Maar begrijp heel goed wat je bedoeld Inge.

Groetjes Christiene.

Ingelien zei

à Christiene: dat is waar!