banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



13-10-12

Tegen een boom

beeld:Marije Hendrikx


 
 
twee verloren zielen dwarrelen in herfst
 
vleien zich samen neer tegen een boom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






inge Deconinck

9 opmerkingen:

marije zei

De nacht brengt bomen voort waar woorden onder wonen. :-)

fotorantje zei

zo mooi Inge met een heel mooie tekening

A van de Aa zei

Enkel in de herfst kan je dwarrelen.

mijnnikonenik zei

Een heel mooie tekst. Joke

christiene zei

Mooi gevonden dicht woorden Ingelien
en natuurlijk een mooi afbeelding er bij.
Fijne zondag.
Groetjes Christiene.

ank zei

en de wijze oude boom
hij zweeg

ank zei

en de wijze oude boom
hij zweeg

christiene zei

Ha Ingelien,
kom je een fijn zonnig en gezellig weekend wensen.
Groetjes Christiene.

Ingelien zei

à Marije: jouw reactie is bijna een gedicht, is mooi ook!




à Fotorantje: ja ze is een creatieve duizendpoot: schilderen krijttekeningenmaken (ik zal dat wel niet zo juist formuleren, marije mijn excuses) en ze dicht ook...


àAA: dank je fan uit Amsterdam!ik vind het ook een mooi geheel....en juist alleen in de herfst kan je dwarrelen, in de lente vlinder je....


à mijnikonenik: bedankt Joke!altijd leuk om weten als iemand iets graag leest!




à Christiene: bedankt voor je lof, ik bloos!