banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



19-11-12

Pluk de dag

beeld: Hans Baggen
vandaag  mijn kompas voor    goesting in het leven   even     kwijt  
ik pluk   morgen de dag  morgen wel 
Inge Deconinck


3 opmerkingen:

fotorantje zei

dat kan gebeuren Inge
zolang het niet te lang duurd
morgen een nieuwe dag met hopelijk wat meer lichtpuntjes

A van de Aa zei

Dit is een leuke, "pluk morgen de dag morgen wel".
Topper

Ingelien zei

à fotorantje: dazt heeft idd iedereen wel eens, mar dzt gaat over: gelukkig is er dan morgen!











àAA:bedankt voor jouw enthousiaste reactie!