banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



17-04-13

Als een bloesem(voor Marleen)

beeld: An de Koninck




je kwam me bezoeken in  het ziekenhuis

 met je vrolijkheid 

een orchidee

een opbeurende babbel

&


trouw  bleef   je  komen

mijn woorden beluisteren

ook lezen

met open oren en hart

&



   als toemaatje

laat je me steeds weer lachen

als geen ander
in deze tijden

een  ware   verademing

&


we leerden elkaar nog beter kennen

ook mij een extraatje
&







jouw    vriendschap  is als een tros bloesems

over mijn   schouders

licht en lief


 
 
 
 

 





Inge Deconinck


 
mijn dank




2 opmerkingen:

fotorantje zei

een lieve vriendin heb je!

Ingelien zei

à fotorantje: die heb ik ionderdaad.Dank voor je reactie want daardoor herlas ik mijn gedicht en vond helaas een dt fout, nu rechtgezet oef...