banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



06-05-13

Op sleeptouw( voor Chris)

beeld:Argiris Zafeiridis
 
 
 
als ik niet meer verder kan
soms    bijna kapseis
neem je me steeds weer op sleeptouw
met woorden  van   oprechte   troost
 teder    begrip
    een boeiende    uitstap
    een origineel cadeau

je verwent me gewoonweg    op jouw       wijze wijze
 
net omdat je me steeds weer  op sleeptouw neemt 
 ben je  bijzonder    tijdens mijn  moeizame   vaart
waarbij   water rilt wild 
bij jou  mag ik huilen

vloeien mijn zoute tranen
zomaar direct de zee in
zeespiegel stijgt
maar
 
zelf haal   ik opgelucht adem
 vaar weer de wijde wereld binnen
alle zintuigen vol verwondering
 
 
 
 
Inge Deconinck
 


Geen opmerkingen: