banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



22-05-13

Toegevoegde waarde

beeld: Luna Holland



enkel mensen toelaten in je leven
 mensen met toegevoegde waarde
 wie je afbrokkelt      omzeilen
 
 
tussen droom en werkelijkheid hemels geluk proeven
 
 
 
 
 
 
Inge Deconinck


7 opmerkingen:

fotorantje zei

heel mooi Inge!
jammer genoeg kan je ze niet altijd omzeilen

Walter zei

nee, maar je kunt ze wel je liefde geven en dan..loslaten

A van de Aa zei

Bij deze een beetje mixed feelings.
Het afbrokkelen ontgaat mij. ??

merel zei

mooi geschreven maar dat omzeilen zit er niet altijd in

christiene zei

Ha Inge,mooi geschreven je hebt niet veel mensen nodig alleen die van je houden.
En mensen die boel afbreken kun je missen.
Groetjes Christiene.

Ingelien zei

à Fotorantje: da's juist, je kan het enkel proberene, hopen op succes;)

à Walter:ook dat is een mogelijke piste; dank voor je tip!



àà : ik bedoel gewoonweg dat je mensen om je heen hebt die je vrolijk maken en die koester ik,
wie me niet begrijpt of zelfs aanvalt sinds mijn hersenletsel, probeer ik te ontlopen (voor zover dat kan)

christiene zei

Ha Inge,ik had je tekst goed begrepen
Groetjes
Christiene.