banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



17-07-13

Vriendschap

beeld: An de Koninck
 
 
 
vriendschap  is als een tros bloesems

over je schouders

 licht en lief

 

je kan je

erin   nestelen om tot rust te komen



je kan erin praten of huilen

  warme      vriendschap   onmisbaar in mijn leven




Inge Deconinck
 

5 opmerkingen:

marije zei

erg mooi en ja... waar ook.

A van de Aa zei

Bloesem en vriendschap, mooie combinatie, voor de bundel ?!!

christiene zei

Mooi geschreven Inge,waar zouden we zijn zonder vriendschap...
Bloesem en vriendschap geven
een warm gevoel...
Een zonne groet
Christiene.

Ingelien zei

à MARIJE en AA EN cHRISTIENE/ VRIENDSCHAP IS VOOR MIJ EVEN BELANGRIJK ALS DE LIEFDE...... (oei weer de caops locks, sorry).ik werd een kluns hier. Ik hoop de lay out ook nog te verbeteren, is ook een gevolg van mijn zicht, helaas

Anoniem zei

licht en lief…. nu begrijp ik wat me zo sterk tot bloemen aantrekt… en wat een eer dat je daar de vriendschap mee vergelijkt, heerlijk…

xx Bie.