banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



17-10-13

Lonkend vooruitzicht

beeld : Anne Vellinga



het verleden zal steeds mooier naar me kijken dan de toekomst
 doch  ben geen toekomstvoorspeller
heb er dus geen weet van
wil ook niet doemdenken


ga dus aan de slag en creëer mijn nieuwe toekomst
knutsel ze
 
 met mijn ene hand
in samenwerking met      het onbeschadigde deel van mijn hersenen




elke dag  bruikbare   scherven vinden
oprapen vol vertrouwen 



 daaarna lijmen met     inzicht tot een geheel



op de duur een nieuwe jurk hebben



die   me gegoten zit in    mijn kersverse toekomst



 

Geen opmerkingen: