banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



31-01-14

Langste brief ooit


 
 
 
 
 
samen penden we de langste brief ooit
 
 
heb heimwee naar tijd van pen en papier
brieven heen en weer met collages en verrrassingen
gezellige woorden van jouw land naar het mijne
 
 
 
   

 
 
ik vertroetel
een bijzondere   correspondentie met
in elke enveloppe gedachten uitgelaten over eb en vloed in het  leven
altijd woorden onderweg
in vertrouwen voor wie  wie aan de andere kant mijn     woorden las


ook luisterde met zijn  hart
 
een correspondentie waar muziek in zat
warme vriendschap die nooit zal doven
 
 
 
 
 
onze   levensliedjes
Ik bewaar ik  gebundeld met een prachtige strik erom
 
als ik bejaard ben
zal ik ze  in de sofa met de glimlach herlezen
 
 
 
 
Inge Deconinck
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: