banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



02-02-14

Met vleugels (voor Sepp)

beeld: Marc Lemaitre




kleuter opent  pakje vol verlangen
ontdekt  blij een vogelhuisje
 
 
loopt ermee vrolijk de tuin in
hoopt dat een vogel erin vliegt
 gedachten van een kind
 vrolijk om zelf in te dromen
 
 
 
 
Inge Deconinck
 


3 opmerkingen:

marije zei

mooi Inge dit gedicht met gespreide vleugels!

Ingelien zei

à Marije: eigenlijk creëerde mijn kleinzoon poëzie door zo te denken. Bedankt voor jouw gezellige reactie!

A van de Aa zei

Ik dacht al, een Oma die dit dicht ;-)