banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



24-02-14

Stemmige rencontre

beeld: Martine Soille
 
 

zangstage     volgen   om  stem
bij te stemmen

 
 
in de Ardennen   
  ondergedompeld in
 een wereld   van  samenzang

een wereld van   creatief

zingen en dansen met doeken

 

 
   een oord    vol plezier en genot
bijzondere beleving
  
zowel zingen als zang beluisteren

schenkt
 
 een zen-gevoel in mijn lijf
 
 
  tijdens    zingen in bossen

een    bijzondere  muzikale    rencontre  beleven


 
alt en tenor sopraan en bas
 
 elke  zangstem zingt          vanop een andere rots
iedereen  stil

zang komt langzaam stem na stem
gelukkig  in   een mooi gebalanceerd evenwicht    
bij de    samenzang bewoog iets in me
iets in me diep vanbinnen
 
 
 
een    onbekend   koor in het bos   van la Roche
nog steeds een    gelukzalig   gevoel als ik eraan denk
ik hou het nog even vast
vandaag weer     jaren  later



 ik  vertrek   in gedachten naar dat bos en
dat warm gevoel danst weer op mijn schouders



een muzikale herinnering oproepen
is bijzonder ontmoeten




Inge Deconinck

 


2 opmerkingen:

Martine zei

een tekst om bij te gaan zingen
:)

A van de Aa zei

Herbeleef die ontmoetingen zoveel je kan Inge en geniet er nu nog steeds zoveel je kan.