banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



25-03-14

Lente kind (Julia)

beeld: Julia van der Werf
 
 
 
lichaam en geest in winterslaap door donkere dagen
langverwacht
  toch   onverwacht
 
een lente kind dat meteen licht strooit   in mijn gedachten
 
 licht ook     in de harten van de hele  familie die haar omringt
 
 
 
 
ze ligt in mijn arm
ik bekijk ze met bewondering
haar ademhaling
 als een rustgevend muziekje
 mijn hart geniet languit
 
 
 
 
 
inge deconinck
                                               


2 opmerkingen:

A van de Aa zei

Geniet van dat lentekind....

Ingelien zei

àAA: doe ik; geeft een boost om er weer tegenaan te gaan