banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

02-04-2014

Opsporing verzocht

beeld: Marc Lemaitre
als een dief in de nacht


kwamen ze mijn  geliefde werkwoorden stelen






 ze   waren met velen






de vermiste hand  
  
is 54 jaar
 normaal  gebouwd
   uitzicht van    een handige Harry 









Inge Deconinck













Inge Deconinck

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is zeer knap. Schitterende woorden en een pracht van een foto!

Anoniem zei

Dit is zeer knap. Schitterende woorden en een pracht van een foto!

Ingelien zei

à Joke: mijn man kan goed fotograferen en toen kon mij hand nog goed poseren;).Leuk dat je mijn knipoog leuk vindt.Soms probeer ik er wat knipogen in te ZOEKEN, is ook een, manier van verwerken....