banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



04-06-14

Klaaglied

beeld: Martine Soille

klaagzang  in de natuur dragen
neerleggen in het gras
 daar    luiert en kuiert het

 

klaaglied  herboren
    passionele ballade
te horen
 
Inge Deconinck


 
 


4 opmerkingen:

Martine zei

De passie van een appel kan verstrekkende gevolgen hebben. Vraag het maar aan Adam en eva...

klaproos zei

een klaaglied soms mag :-)
maar voor velen is het een gewoonte geworden, dat is dan weer minder:-)

A van de Aa zei

Zolang de passie er nog is .....

Ingelien zei

à Martine: dank voor de reactie enfoto




à klaproos: bij mij is het geen gewoonte, mijn strijd duurt gewoonte lang. Maar je hebt inderdaad mensen die klazen zonder reden....






à AA: ik heb nog de passie voor het leven, yes!