banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



05-11-14

Op zolder

beeld: Patrick Desmet



op blote voeten trappelen
tot onder de nok
langzaam de  deur openen
 
 
op zolder    


 een blik werpen op een dartelend    verleden
vergeten dozen vrolijk ontdekken
verloren voorwerpen in de armen sluiten
 
 herinneringen zingen
ik trommel van geluk





Inge Deconinck  


2 opmerkingen:

A van de Aa zei

Wat je al nit op de zolders vind,....
Vergane en bijna vergeten tijden komen er tevoorschijn.

Ingelien zei

à AA: op zolder én in mijn hart...