banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



30-11-14

Voeding

beeld: Marc Lemaitre

 
 op mijn huid
herinnering aan zomerzon
&&
 warme  herinnering

voeding voor
 donkere dagen



&&







op mijn huid
herinnering aan zomerzon
 
 
 
 
 
 
 
Inge Deconinck  


4 opmerkingen:

bruno zei

Hey,

Hoe mooi dit korte gedicht
less is more
ik voel de warmte terug van de zomerzon wanneer ik dit lees!
grtz
Ria

Ingelien zei

à Ria: dank je voor je leuke comment.Een tegenbezoek op vermelde blog lukte niet, sorry

A van de Aa zei

De zomerzon, al weer lange geleden, en het winterzonneke laat verstek gaan op deze 1set decemberdag..

Ingelien zei

à AA: ook ik was wat 'verdwenen' voor medische rust; maar ben er terug ;)