banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



19-01-15

Blue tuesday

beeld: Patrick Desmet
Vroeger was ik een clown
zelden down
&&
 
 woonde   eerder   in wolken
leven  wuifde  en lachte  me me toe
met stemmige liedjes 
&&
 
 
 
onverwacht   in een donkere nacht  
een  andere clown in me wakker
   een droevige    pierrot
 
&&
 
    in de stem van mijn   levenslied 
stilaan een droeviger toon
mijn       knalrode lippen
passen me niet meer  
mijnknalrode ogen wel

 
rode ogen van verdriet


 
Inge Deconinck  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

A van de Aa zei

Heel mooi geschreven ....

Ingelien zei

à AA: dank je, is helaas de waarheid

Filip zei

de dobbelsteen
in je leven
werd geworpen
hoeveel ogen ligt er boven?
vijf of zes?

niet!

twee:

je rode ogen.
van verdriet.


filip