banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



22-02-15

In vrolijke kinderliedjes (voor Rosalie)

beeld: Julia van der Werf
 

***
ingeslapen altstem wakker gekust    met    vrolijke kinderliedjes
vrolijke kinderliedjes die kleindochter    zingt 

 
***
 
 
 
glasheldere stem   klinkt als honing

tranen van geluk en ontroering


 rollen over  

verloren partituren  
 
 
***
   mijn    muzikaal talent niet  totaal   verloren
 is overhandigd
overgedragen aan een peuter met talent
luistergenot volkomen
 ***
 
 
 
 
 samen met jou tweestemmig de lente in
 
klinkt als muziek in mijn oren






Inge Deconinck 










 
 

2 opmerkingen:

A van de Aa zei

Een mooie erfenis voor je kleindochter.....

Ingelien zei

à AA: zowel voor haar, maar ook écht voor mij