banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

22-02-2015

Als honing (Rosalie)

beeld: Julia van der Werf
 


ingeslapen altstem 
wakker gekust  
  door
    vrolijk gezang


 door    kinderliedjes
uit  
het repertoire
   van Rosalie
  


 
 
 
 haar    glasheldere stem   klinkt 
als 
honing



 ontroerde tranen

 rollen over  

mijn wangen
 
 

 
zing  even mee 
  
  met jou 
tweestemmig 
de lente in
 klinkt
als muziek in mijn oren





Inge Deconinck  






Inge Deconinck 











 
 

2 opmerkingen:

A van de Aa zei

Een mooie erfenis voor je kleindochter.....

Ingelien zei

à AA: zowel voor haar, maar ook écht voor mij