banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



03-04-15

Met ogen

beeld: Ria Willems

met je ogen kan je zien
iemand in de ogen kijken
knipogen
&&
 
ogen die lachen of huilen
wonen heden   in hetzelfde zieltje


ze zijn in de war
&&
 tranen  in   de war van tsunami aan gevoelens      
spreken  taal die ik zwijg






Inge Deconinck






 




 

 
 
 
 
 
 
 
 





 


3 opmerkingen:

A van de Aa zei

Ik hoop dat een mooie toekomst je onder ogen zal komen.

Ingelien zei

à AA: wat een bijzonder wens die perfect aansluit bij mijn dicht, bedankt!

Filip zei

als ik in je ogen kijk
in de war
dan kijk ik in 2 spiegels!