banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

04-04-2015

Mijn schoenen

enkel wie in mijn schoenen stapt





weet
waar ze knellen
waar ze soepel zijn










Inge Deconinck



  


2 opmerkingen:

A van de Aa zei

Wens je een fijne wandeling toe.

Ivar Wakker zei

In andermans schoenen gaan
is niet het zelfde pad gaan
Ze passen niet alleen niet
maar knellen ook nog elders
Bovendien zijn de voetafdrukken
waarin je dan moet stappen
te ver uiteen
of een krampachtig dralen
Nee dan maar blootsvoets
verder gaan
op eigen kracht