banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



22-05-15

Lijmen

beeld: danny Ravau
 
 
 
 
 
Ik had drie beestjes,

drie beestjes van steen.

Een vogeltje,

Een veulentje

Een varkentje.

 

Ze zijn gevallen.
Ze braken stuk.

Ik heb ze gelijmd.

't is bijna gelukt.
 

Ik heb drie beestjes,

drie beestjes van steen.

Een volentje,

Een veukentje,

Een vargeltje.

 

 

Joke van Leeuwen


6 opmerkingen:

Martine zei

superleuk!

Ingelien zei

à Martine: vind ik ook!

A van de Aa zei

Top !!!! ;-)

Ingelien zei

à AA: is id.top! vind ik ook. Past me als gegoten

fotorantje zei

haha grappig, aan de ene kant
maar ook aangrijpend, alsof het voor jou geschreven is

Anoniem zei

Beste Inge. Dat gedicht ken ik al lang. Joke van Leeuwen schrijft echt prachtig en ze tekent er schitterend bij. MOOI!!
Filip