banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), Adri(België), Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), José van Brakel(Nederland), Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België)



07-07-15

Happy new start

beeld : Julia van der Werf
met nieuwsgierige blik
op stap gaan
 van ochtenddauw tot avondrood



&&
 
 ontmoetingen
geven me     liters moed
 
 
 
 
&&
kom steeds  meer    thuis in mijn andere   leven
en neem een
A HAPPY NEW START






Inge Deconinck  


4 opmerkingen:

A van de Aa zei

Elke dag is een nieuwe start.....

Ingelien zei

à AA: dit klopt: moet dit elke dag doen!

christiene zei

Inge, wat is dit mooi elke dag een nieuwe start....
wens je daar bij het beste en het mooiste!!
en je hier bij dat je mooiste dingen mag beleven.
Groetjes Christiene........

Ingelien zei

à Christiene: bedankt!