banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

08-10-2017

National Geographic

beeld: Christien Duthler
 
 
 
zon ontluikt   
 aan 
blauwe hemel
  
bloemen fladderen in gras
 bijen zoenen ze 


 
 &
 
National Geographic    
in mijn tuin 
 


Inge    Deconinck
 
 
 


5 opmerkingen:

Walter zei

Een lente gevoel ik heerlijk! groetjes :-)

Ingelien zei

à Walter: dank je!dat was mijn bedoeling...






à klaproos: ook bedankt en jawel haar schilderijtjes zijn schitterend. Wat mijn blog betreft: het is onder de teller dat de links onzichtbaar zijn...

christiene zei

Ha Inge,de zon daar hebben we lang op gewacht.
je hebt de lente mooi verpakt.
Leuk dat je het gieter meisje er bij hebt geplaatst.
Groetjes Christiene.

Ingelien zei

à Christiene: ik vond jouw kunstwerk er perfect bij passen: enige samenwerking, bedankt!

Anne Vellinga zei

mooi geheel dat me meeneemt de blije lente in