banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

21-11-2009

Zeespiegel

beeld: Roberto Barbierato




wolken
ontwaken

spiegelen zich
in
zee


spelen  
in
de lucht



Inge Deconinck

11 opmerkingen:

Mobar zei

Fraai verwoord en prachtig neergezet met de foto.

Julia zei

Geeft me een heerlijk zomers gevoel op de één of andere manier! Prachtig Inge!

merel zei

weinig woordjes maar oh zo mooi ....

rudy kaals zei

prachtig! mooie foto ook!

wim22 zei

In tien lichte luchtige woordjes ontvouwt zich een heel panorama. Schoon!

lien zei

prachtig in woorden de zee-spiegel weergegeven.
heerlijk mooi is de foto erbij.

Martine zei

kort en krachtig, met een pracht van een foto!

Anoniem zei

een kleintje
en net daardoor
wondermooi
en kunstig

Ingelien zei

@ Mobar
Bedankt voor je hartverwarmende reactie

@ Julia
Ja klinkt misschien zomers maar nu waait het ook volop hoor!
Maar het is wellicht een zomerse foto.
Doet me goed dat je ervan geniet!

@ Merel
Soms kan je met weinig woorden veel zeggen...

@ Rudy
Bedankt Rudy voor je bezoekjes en je leuke comments telkens.Ik geniet ervan.

@ Wim
Heel mooi en poëtisch gezegd.
Ik zwijg...sssst

@ Lien
Ja mooie foto he en die past perfect bij mijn gedicht omdat dat beeld me inspireerde.

@ Martine
Bedankt voor je deugddoende reactie. En inderdaad het is een pracht van een foto, vind ik ook.

@ Hebjetgezien
Bedankt voor je leuke reactie: is goed voor me om verder te pennen.
Bedankt!

fotorantje zei

om bij weg te dromen, zo heerlijk dit gedicht

Ingelien zei

@ Fotorantje
Ja je kan er echt bij wegdromen wat je maar wil...
Ook bij de foto!