banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

24-01-2010

Sneeuw

beeld : Peter de Jong



in
ijskoude dagen
sneeuw mezelf   in

tot jij
me
ontdooit



Inge Deconinck

16 opmerkingen:

lonesome zorro zei

Dit is volmaakt!

klaproos zei

prachtige combinatie inge,

in een woord....

wim22 zei

hier krijg ik het tegelijk
koud en warm van...

willy zei

heerlijk logje,

eenvoudig maar heel knap!

meer hoeft niet.

ludo zei

mooie woorden voor mooie gevoelens.
ludo

Rudi Van Damme zei

Kort, bondig, treffend! Mooi, in Inge-stijl :-)

Mogelijks komt eind deze week alweer sneeuw op ons af.

Prettige DINSdag, Inge!

Groetjes

Rudi

fotorantje zei

wow, mooi is dat!!!!

Anoniem zei

een klein maar heel mooi tekstje.
Het geeft warmte.

Wil/Zizy zei

Heb je het gedicht gemaakt..naar aanleiding van de foto .of de foto erbij gezocht.Op beide manieren erg goed gedaan .. want de foto straalt precies uit wat jijzegt/schrijft.
Prachtig!

veerle zei

Een prachtige 2de strofe.

Vrije Geest zei

Ik hoop dat onze reacties je kunnen ontdooien. Raar hoe jij ijskoud kunt blijven bij zo'n warm gedicht :-)

Jan Verhulst zei

mooi!

Ingelien zei

@ lonezomse Zorro
Bedankt!

@ Ank
Zeg wel;)

@ Klaproos
Dank je!

@ Wim
't Is een beetje de bedoeling;)

@ Willy
Bedankt voor je leuke "hartverwarmende " reactie!

@ Danique
Bedankt voor je overheerlijke WOW!

@ Ria 39
Graag gedaan en het genieten is wederzijds.
Ik geniet van je reactie !

Ingelien zei

@ Ludo
Da's kort en krachtig gezegd waarvoor dank!

@ Rudi
Bedankt voor je kleurrijke reactie en die sneeuw laat maar komen dan kunnen we ons opwarmen;)

@ Wil
Ik schreef eerst mijn gedicht maar wist dat Peter een mooie reeks foto's over de winter had en ik er zeker iets zou vinden.
Dus de woorden waren eerst maar inderdaad ik koos een perfect beeld uit dat mijn woorden weergeven kon.En dat is blijkbaar gelukt!Bedankt Peter!

@ Pelgrim
Leuk dat ik je even wat warmte kon geven met enkele woorden...

@ Forotrantje
Ik hoor het tot hier dat je ervan houdt: heerlijk!

@ Veerle
Prachtig dat je net deze strofe eruit haalt.
Leuk voor mij om weten!

@ Vrije geest
Ik ontdooi toch op het einde;))

@ Jave
Bedankt hoor!

LadyLove40 zei

Beeldschoon Inge,
met die mooie foto erbij,
heb je die zelf geschoten? :)

Wens je 'n warme zondag toe.
Lieve groet

Lady Love

Ingelien zei

@ Ladylove
Dank voor je leuke reactie en welkom op mijn blog.
Neen de foto nam ik niet zelf.
Ik werk samen met kunstenaars en fotografen voor mijn blog (zie rechts bij mijn blogpartners).
Ze komen uit verschillende landen , maken totaal ander dingen: heel boeiend.