banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

30-01-2012

Mijn armen om je heen

beeld: Bart Huyghe






je hoofd
woelt
vanbinnen




je gedachten
wonen
op
een eiland









op jouw eiland
ben je niet alleen
mijn armen wonen 
 om je heen






Inge Deconinck













































 
















gisteravond genoten we samen van de ondergaande zon.....








Inge Deconinck



















2 opmerkingen:

marije zei

Prachtig ! ik kan me voorstellen dat jouw paps daar heel blij mee is. Inge er is straks veel niet meer, maar nog zo heel veel wel en ik ben blij dat jij het ziet en voelt.
Zijn handen blijven hetzelfde en zijn glimlach ook. zijn bezorgdheid om jou als de herkenning er is, het genieten van aanraking en dingen samen doen.
Muziek draaien van vroeger en af en toe een likeurtje, schijnt goed te doen.

heel veel kracht wens ik jullie beiden.!

Ingelien zei

à Marije, gelukig overheersen de heldere momenten nog steeds









bedankt voor je aangrijpende reactie!