banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

23-01-2010

Gedachten

beeld : Martien Vlieghe



ik ben
alleen
met mijn gedachten
m'n gedachten zijn er graag bij



Inge Deconinck

10 opmerkingen:

lien zei

dat klinkt heerlijk, Inge!
en jij,
ben jij er graag bij?

ank zei

als jij
het kan vinden
met je dachten
is het heerlijk
samen
alleen
te zijn

klaproos zei

prachtig
je gedachten zijn vrij,
die zijn van jou

xxx

wim22 zei

hihi,
grappige gedachten
heb jij :-))

Deze vind ik subliem!

willy zei

alleen met je gedachten..

knap gevonden !

pepperfly zei

Alleen hoeft nog niet zo gek te zijn...

Jan Verhulst zei

meer moet dat niet zijn!

fotorantje zei

ja onze gedachten verlaten ons nooit hé
heel soms ben ik niet akkoord met mijn gedachten

veerle zei

Dan ben je dus aangenaam gezelschap, maar dat vermoedde ik zo ook al.

Ingelien zei

@ Lien
Is heerlijk en ik ben er graag bij.Eens alleen zijn met je gedachten kan deugd doen.Maar ik ben ook een heel sociaal mens: zonder anderen om me heen kan ik ook niet.Ik heb dus beide nodig

@ Ank
Mooi gezegd Ank.
Net een gedicht daarom hou ik zo van je persoonlijk toets erin.

@ Klaproos
Zo is het!

@ Wim22
Ja ik heb soms grappige gedachten;)
Neen soms ben ik graag alleen met mijn gedachten want zoals Klaproos schreef " die zijn van jou".
Maar net zo graag vertoef ik tussen anderen.Ik heb beide nodig zoals ik hier ergens eerder schreef

@ Pepperfly
Je hebt alle gelijk!

@ jave
Ja dat is waar : even allen met je gedachten kan zoveel rust brengen.

@ Fotorantje
Inderdaad onze gedachten verlaten ons nooit.
Maar wat je even verder schrijft dat je het soms niet eens bent met je gedachten.Over deze gedachte van jou wil ik nog eens verder filosoferen.Ik vermoed namelijk dat ik dat niet heb, tenzij ik je verkeerd begreep.

@ Veerle
Zo had ik het nog niet gelezen.
Leuk dat jij dat doet.
Bedankt voor je gedachte;)