banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

21-01-2010

Bloedrood

beeld : An De Koninck
https://fotorantje.blogspot.com/



ik dweil tranen
uur 
na
 uur


zakdoek 
na
 zakdoek





rouw weent
bloedrode 
ogen




Inge Deconinck



Inge Deconinck

11 opmerkingen:

lonesome zorro zei

Erg... mooi.

Danique zei

Mooi maar pijnlijk

ank zei

maar
een vriend
zien huilen
ik kan het niet....

kon ik
maar even
bij je zijn....

mooie teksten uit liedjes
maar echt helpen kunnen
ze niet.

Troost knuffel!

willy zei

heel mooi;
prachtig geïllustreerd.

Mijnnikonenik zei

Ja het is wel van toepassing binnen mijn familie voor het ogenblik. Heel mooi.

jan zei

prachtig geschreven....

lien zei

verdwalen in verdriet
dat niemand ziet...

fotorantje zei

intriest
zeker nu ik weet voor wie je het schreef

veerle zei

Weer met weinig woorden een sterk gevoel neergezet.

Vrije Geest zei

Ontroerend ... het maakt de rouw minder rauw.

Ingelien zei

@ Klaproos
Heel lief, bedankt !

@ Lonesomme Zorro en Danisue
Bedankt dat jullie dit trieste gevoel toch mooi verwoord vinden.


@ Ank
Heel lief:je woorden , je knuffel .
Graag gekregen...

@ Willy
Leuk dat je dit mooi verwoord vindt: het rouwen.
En de foto past inderdaad sereen bij.Ik koos direct voor deze omdat de foto het gevoel weergeeft wat ik neer pende.Alle eer aan de fotograaf!

@ Mijnnikonenik
Jammer dat het van toepassing is in je familie.Toch blij dat je er iets aan hebt...

@ Jan
Bedankt hoor!

@ Lien
Ja vaak is het zoals jij beschrijft he.We willen of kunnen soms ons verdriet niet tonen.
Mooi verwoord Lien en ik kan me erin vinden.

@ Fotorantje
Ja het is intriest.
Het is een jaar geleden en nu pas komen de woorden voor haar.
Bedankt voor je foto die echt één geheel vormt met wat ik voel en schreef.

@ Veerle
Bedankt voor je hartverwarmende reactie. Op zo'n moment is dat iets om je aan vast te houden.
Blij dat je houdt van mijn stijl.

@ Vrije Geest
Mooi gezegd en je hebt wellicht gelijk en nu citeer ik je: "het maakt de rouw minder rouw".
Dat probeerde ik zo te verwoorden voor mezelf om het te verwerken.