banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

08-11-2007

Lenige linten

beeld: Ludo van den Heuvel
voordeur 
onverwacht
op 
slot 
twaalf hoog scheurt ze haar kleren
in linten

 vlecht ze aaneen 
zweeft als naaktmodel naar beneden


 Inge Deconinck

5 opmerkingen:

ludo zei

mooi,
dank
ludo

Jan Verhulst zei

zeer mooi gedicht!

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Ja!
Vrouwe Inge,
Dat is een voltreffertje!
Eenvoudig, kernachtig en mooi poëtisch. En het hapt zo heerlijk weg.
Als U een boekje kon vullen met dergelijke pareltjes, het werd een bestseller.
Met vriendelijke groeten,
De Drs.

Ingelien zei

@ Ludo
Graag gedaan en het is ik die jou wil bedanken dat ik je mooie werk mag gebruiken!

@ Jan Verhulst
Bedankt voor je hartverwarmende reactie Jan!

@ Drs. Johan Arendt Happolati
Van jouw reactie bloos ik.Gelukkig ziet U dat niet;)
Bedankt voor je reactie: een echte opkikker!

@ Wil/Zizy
Leuk dat je eens kon zweven Wil...
En dat mooi beeld heb ik te danken aan Ludo.
Het heeft twee aspecten die mooie beelden bij mijn gedichten:
*** ten eerste heb ik het geluk dat ik kan plukken uit veel werken van verschillende kunstenaars en fotografen.(zie blogpartners)
*** ten tweede stop ik er heel veel tijd in om het juiste beeld te vinden want het moet kloppen zoals het in mijn hoofd zit ...zoiets.

fotorantje zei

heel speciaal deze
ik krijg er een zweverig sierlijk gevoel bij