banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

04-11-2007

Vergeetachtig

beeld : Carla Broekhuizen
jouw warmte laat me niet koud 


 bij jou
 alles vergeten 

't verleden
 mijn woorden
 de tijd  
en  
     mijn kleren

 Inge Deconinck

9 opmerkingen:

Anoniem zei

de warmte van een ander mens,
je kunt je er aan laven...
een heerlijk leeslintje inge:-)

dank je wel
slaap lekker
klaproos

Anoniem zei

jouw warmte laat me niet koud.

Anoniem zei

WOW! da's sterk..ik hou van gedichten die veel zeggen met weinig woorden...minder is meer

Vrijdenker zei

Hoi, Inge, je gedicht laat me ook niet koud. Ik begrijp er niet veel van. Hoeft ook niet ... ik zal daarom niet vergeten het nog een paar keer te lezen totdat ik de warmte er van voel.

Anoniem zei

Het is al gezegd, weinig woorden en toch zoveel zeggen,Ik wou dat ik dat kon ..soms heeeeel soms wel.
OT
Bedankt voor het lezen en het uitproberen. Ik weet nu dat men wel kan lezen .. maar niet reageren, dat is jammer. Neen Inge, je hoeft en kan niet in loggen.. Dan moet je een account aanmaken...blijkt dus nu!
Maar bedankt voor je bezoekje

Anoniem zei

Mooi door eenvoud, ritmisch door de herhaalde e-/en klanken, warm door de inhoud, kortom: knap.

Ingelien zei

@ Klaproos
Da's waar wat je schrijft en dat is ook wat ik bedoelde.
Bedankt voor je visite.

@ Lonesome Zorro
;)

@ Reemence
Ja dat probeer ik vaker met weinig woorden toch veel zeggen en soms lukt dat;)

@Vrijdenker
Ja herlees het nog eens en je zal de warmte voelen, hoop ik.
Vreemd dat net jij er niet veel van begrijpt.Jij bent toch een poëzie kenner?
Maar misschien was ik té bondig;)
Het is een liefdesgedicht maakt dat het duidelijker?

@Wil/rdam
Bedankt voor je leuke reactie waaruit ik begrijp dat je ervan houdt.
Ben blij je blog ontdekt te hebben
Graag zou ik je eens mailen wat ik ervan vindt maar ook dat kan niet.
Je moet blijkbaar ingelogd zijn om je te mailen.
Mijn voorstel : mail jij me eens?
Mijn e-mailadres is te vinden bij mijn profiel.
We mailen nu via mijn blog: origineel he;))

@ Veerle
Een korte, boeiende maar warme analyse: meer dan leuk om lezen.
Bedankt!

Vrijdenker zei

Inge, ik kan nu met je gedicht meeleven! Wat een : en wat <<<--->>> al niet vermag!

Ingelien zei

@ Vrijdenker
;)))