banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

26-11-2021

Thuishaven

beeld : Yu-Mei Yu

je woorden 
'n zakdoek 
voor
 mijn verdriet

 je beeldspraak
 'n troost 
over
mijn schouders 


 jouw taalbad 
water 
om
 op te drijven

Inge Deconinck

5 opmerkingen:

Julia zei

Het blijft me verbazen, dat iemand zulke mooie woordspelingen kan vinden . Ik geniet daar echt van !

Anoniem zei

Je beeldspraak..
...schouder om op te leunen..

Hoe vind je die variatie?

Ingelien zei

@ Adelheid:
Ja zo'n contacten zijn om te koesteren en dat doe ik dan ook!

@ Julia :
Dat ik je blijf verbazen verbaast me op een leuke manier.
Weet dat het "genieten " wederzijds is. Vandaar dat ik graag je beelden gebruik zoals hier net boven.

@ Cat :
Bedankt voor je bezoekjes , ze doen me goed.
Waar ik de variatie vind?
Ik vermoed dat ze echt vanzelf komt. Ik krijg echt zomaar nieuwe ideeën. En verder voel ik ook hoe meer je schrijft, hoe meer inspiratie je krijgt en daardoor ook meer variatie in het schrijven. Dat denk ik toch tenminste. Maar zoiets is moeilijk te schrijven / te weten van jezelf.

Julia zei

Zulk een leuk contact door bloggen , dat is toch geweldig Inge ?

Ingelien zei

Da's meer dan waar!
En voor onze samenwerking is het super dat we weinig woorden nodig hebben. Het gaat als vanzelf : onze creaties vloeien ineen ...