banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

08-09-2008

Toonaard

beeld : Carla Broekhuizen


het lied zingt
valt over zijn noten
tuimelt
toonaarden
naar beneden
blijft
stemloos
liggen



Inge Deconinck

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie klankkleur door woord en beeld.

Anoniem zei

Hoi Inge,
Jij hebt hier ook heel mooie gedichten staan.
Ik kom zeker terug om vaker te lezen

Anoniem zei

Buiten adem door de (emotioneel/muzikale) uitbarsting...

Ingelien zei

@ Tine
Leuke woorden bij een triest gedicht.
Bedankt voor je visite;)

@Gobboe
Bedankt om even langs te komen.
Blij te lezen dat je zal terug komen omdat mijn gedichten je aanpreken.
Weet dat dit wederzijds is.

@ Cat
Treffende reactie.
Ik weet het een echt emo gedicht..

Ingelien zei

@ Reemence
Een van jouw favorieten...
Leuk om dat te lezen voor mij.

Ingelien zei

@ Vrijdenker
Het had idd erger kunnen zijn.
En zo relativeer ik;))

En wat je fout betreft: ik wiste je gewiste reactie;: nog mee?

Mobar zei

Mooi verwoord.

Ingelien zei

@ Mobar
Bedankt hoor voor je bezoekje en je leuke reactie.
Ik zoek je blog op en plaats hem bij mijn blogroll.