banner : Julia van der Werf)



Leeslinten brengt je dichter bij mijn wereld van beeldspraak.

Beeld met werk van verschillende kunstenaars (zie blogroll van mijn

blogpartners).

Spraak met gedichten van Inge Deconinck. Welkom!

Ik werk samen met deze kunstenaars: Hilde Damman (België), Ludo van den Heuvel (België), Bart Huyghe(België), Yu-mei Yu (België), Julia van der Werf (Nederland), Inge Boulonois (Nederland), Hans Baggen (Nederland), Susan Tuttle (USA), Marie Hacene (France: Paris), Agiris Zafeiridis (Greece), Martine Soille (België), An de Koninck (België), Carla Broekhuizen (Nederland), Klaproos (Nederland), Lea Sanders (USA), Tine Lemaitre (België), , Aukje (Nederland), Roberto Barbierato (Italia), Joke De Vlieger (België), , Christiene Düthler Nederland, Anne Vellinga (Nederland), Danny Ravau (België), Frank vanhooren (België), Heidi Vanlerberghe (België); Adnan Turan (Turkije)

23-01-2023

Berceuse (voor Lars ) 2007






kunst : Christine Duthler






wiegend
droom ik je
dichtbij
voor je slaapt





ik stop je in bad
was je nat
en 
 droog





en fluister slaaplied

in 
beide oortjes
voor een droom
van duizend en één nacht





op je hobbelpaard

schommel je 
de nacht in


droom je van mama of papa?
fruitpap of melk?
je speelgoed of je bed ?





ik kan enkel gissen
praten doe je nog niet
wat ik wel zeker weet
vannacht droom ik van jou...




Inge Deconinck  

Geen opmerkingen: